The navigation/links area is up there.
top left home . top right chat . bottom left add me
add me onfacebook

yeaahhh anniversary lagi la... hehehe...
posted: 7:49 AM | comments: 0
            Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَ


ketemu lagi kite sebulan sekali.... cm gthu la gamak nye kan... nak wat lagu mane.... x free la kawan2 sklian.... errmmmm sbnrnye miss jgk nak update blog selalu  nie... mne tidaknye dulu bole dikatekan sehari 2 kali kan... nie ambk kau sebulan sekali... adoooiii pe leh wat kan yunk... ermmm.... ana skrg nie updte time annversary je.. lps 2 sepi... sebulan lgi nnty jmpe lagi... hekhekhek...

ok cm sedia maklum... ecok anniversary ana ngn si die... yang ke 3 taun 6 bulan... yeppiii... alhamdullilah... masih lagi diberi kesempatan untuk bersama.,... syukur.. ok msty ade bnyk soalan kan... kenapa la cple lama2 kan.... kawen je la... lama 2 berkwan... hah pada yang mendoakan kami kwen... insyllh kami ngh usahakan ke arah kebaikan... yelah kan sapa xnk kwen kan.... lagi2 berkawan lama2 nie... nak akhir ngn org yg sama kan.... so trskan mendoakan kami ok... syg krg ketat2 la... nnty ana jmpt semua kawan2 jgn xdtg lak ye... kemaen swh kwen... nnty ajak mai bz la 2 la... no alasan ye nnty hehe...

untuk awak kat sana tue... hehe

1. thnx tok paham saya.
2. thnx jadi kawan buat saya, kekasih tok saya, musuh (  tmn gado ) tok saya, tmn bergurau tok saya..
3. thnx sbb bnyk sabar ngn sikap saya..
4. saya akan tggu awak tok jadi yang halal buat saya.
5. saya nak awak jadi imam saya... =)
6. awak terlalu baik tok saya..
7. thnx sbb hadir dlm hdp saya.
8. time ssh n senang awak ade tok saya perlukan.
9. smge kite sntiasa diberkati dan cpt2 disatukan amin.
10. awak kebahagian saya selepas keluarga saya..

semua org nak kebahagian dwg sndrikan... cm gthu la yang ana harapkan bersama org trsyg... kami mahu yg terbaik bersama.... bile bujang nie lah soalan2 cepu mas yang bnyk sgt org akan tnye kat anak dara ngn teruna nie.... kdg2 nie nek xthu pe nak jawap... jawap pon kne pangkah balik.... hehe.. saba je la kan...

nnty dah kwen laen la plk crte nye.... dan seterusnya... bnyk sgt persoalan dlm kehidupan nie kan.... apa pon masing2 kan...

SELAMAT ULANG TAHUN AWAK.
3 TAHUN 6 BULAN.
SAYA HAPPY BERSAMA AWAK.
SAYA SENTIASA TERSENYUM BERSAMA AWAK.
SAYA MENANGIS JUGA BERSAMA AWAK.
SEGALANYA BERSAMA AWAK.
THANX AWAK KAT SANA TUE YE.

SBR <3 NBAR

ASSALAMMUALAIKUM SEMUA.

ma chérie .


tomorrow is mystery. yesterday is history.