The navigation/links area is up there.
top left home . top right chat . bottom left add me
add me onfacebook

pavlova...
posted: 8:19 PM | comments: 0

            Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَ



cm teringin la plak nak makan pavlova nie... maklum la skrg nie kan ngh hot sal pavlova.... ye la mne tidaknye tgk dlm cerita setia hujung nyawa ersalina asyk makan pavlova je... mau x terliuh tekak nie nak makan kan.... rata2 ramai yg suke ngn pavlova nie....

xpnh rase lagi nie.... ade cpe2 x thu pavlova kat area melaka mana yg sedap?? leh share ckt kan.... tgk gmba ooohhh sgt membuat kan perot ana berkerongcong nak kan die..... lau dpt ase mmg puas la kan.... skrg nie x berkesempatan nk terjah mana2 kedai kek tok dpt kan pavlova nie..... ana nie kat melaka mmg jrg turun mall ke mana2.... balik keje dok umah.... umah tmpt keje 2 je la rutin harian ana hari2.... melainkan awal bulan dah dpt gji bru gi mall...

bile gi mall xde lak tekak nie nak makan pavlova... sabo je la wahai tekak.... bile dh kt u ah ujung2 bulan cmne bile nak gi mall nye semata2 nak makan pavlova mmg mak n abg malas la nak bawak kan... hehe.... nak drve sndri kete lom kuar.... so bile dh ade kete pe yg tekak nak cnfrm mmg laju je la pegi xpikir pe dh....

tapi atas perjanjian ana nak makan kek nie ngn cik aty.... insyllh lau masing2 xbz.... insyllh.... sbb xpnh ase makan kek sama2... melainkan makan kek bufday.... 2 je sama2.... lau saja2 kuar nk makan kek blm lg... huhu... sweet je tgk org len makan kek sama2,... jeles nie hehe.... acah aje... ngada2 sggh ana nie.. tmbk krg bru tahu.. =p

so ary nie cm nk share je resepi pavlova nie... insyllh t nak wat kat umah... =)


ok selamat mencuba ye...

tata..

salam...

ma chérie .


tomorrow is mystery. yesterday is history.