The navigation/links area is up there.
top left home . top right chat . bottom left add me
add me onfacebook

mungkin die yg terbaik utk awak.. saya rela...
posted: 9:43 PM | comments: 0

            Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ



hye semua... ana nak tnye pe mksd lau lelaki yg kite syg dh xkisah lau xcntct kite even setahun lamanye... adakah die sudah tidak memerlukan kite dlm idpnye... bagaimana ye tok ana hadapi nie semua.... mungkin ex cple die yg trbaik.... aq hanya mampu utk berdoa.. sekiranya allah tetapkan ex die yg terbaik aq redha segalanya.. wlpun perit tok aq telan.. even sakit tok aq lepaskan... aq akan cube.. klau itu takdirnye ya allah....

cinta pertama mmg susah untuk kite lupekan bukan... wlpun die xckp tp aq paham... cinta pertama akn lbh bermkna dri cinta kedua atau seterusnya.... aq manusia yang xjauh tidak baik.. agama yg tunggang terbalik... cm2 la.. aq bkn perfct.. mmg xde org yg prfct.. tp ex die jauh lbh baik dri aq... aq hnya cinta kedua yg hinggap kt aty die... ex die mmg ssh tok die lupakan...

arwah ayh die n fmly die pon mmg suke kan girl 2 sblm aq.... xguna klau saya yg beria-ia tapi kat awak xde pe2... menipu dri sndri... xde gunanya awak.... saya phm aty laki klau dh xnk.... org klau syg kite die xkn sggp berjauhan malah xcntct adalah bnde yg paling ditakuti... tapi awak xkisah even setahun lama nya....

awak berhentila dri trus membohongi dri saya lagi... awak xyah jge aty sye.... awk terus terang aje.. mulut kata laen, aty kata laen.. tapi perbuatan ngn tingkah laku awak menampakkan yg awak xmeyintai saya.... saya xnk bertepuk sebelah tngan...cinta 5 taun jauh lbh indah dri cinta 3 taun sebulan lebih....

#saya rela klau itu yang terbaik.

salam.
ma chérie .


tomorrow is mystery. yesterday is history.