The navigation/links area is up there.
top left home . top right chat . bottom left add me
add me onfacebook

petua2 terbaik....
posted: 3:07 AM | comments: 0
                                                        Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ


hye semua selamat petang... srnok nye yg dah ade kt umh.... anakt offce lagi la... tersadai xdapat nak balik... ujn lebat gile kot... nk kua pn xbole... nie kan nak jalan kan... so xde keje pe lagi cuci mate tgk brg online la kan... mklm la dah lame gile xbeli brg2 online... sje2 cucikan mate nie.... sambil2 cuci mate 2 ana pn pe lagi belek2 la majalah  dara.com yg bru beli td.... best kot... saye peminat majalah dara... buru2 minat sjk berjinak2 ngn tudung nie.... best tau majalah nie.... cm2 info ade.... klau nak pegi la dapat kan k..... xrugi pun beli....


ok bace nye bace ana jmpe petua2 lama..... jom ana kongsikan ngn korang.... just copy n paste je k....


KULIT KAYU MANIS + MADU


campurkan 3 sudu madu asli dengan 1 sudu kayu manis. kemudian sapukan campuran td kt muka ( hanya bahagian yg ade jerawat je k). lakukan sebelum tido. hasilnye kalau krg buat cnfrm muke licin cm sutera... hahah acah je.... hasilnye, ia akan meyingkirkan jerawat dri akar umbi. selain itu, kulit kita akan terasa segar, awet muda dan mampu merawat kulit seperti ekzeme....




ASAM GELUGUR


kalau sape2 yng nak kurus 2 kan ini lah ejen yang paling baik untuk mengurangkan kolestrol. 




LIMAU PURUT


limau purut ini trglong dlm golongan buah2 yang trknl dalam sejarah pnjagaan rmbt. kalau nak tahu sebelum perapi rmbt nie wujud, perahan limau ini la yang digunakan untuk merapi dan meyinarkan rmbt. buahnye bole digunakan terus untuk mencuci kple, menghilangkan kelemumur, melegakan kulit kepala dan mgharumkan rmbt.. bagi yng bertudung bgs la... sbb rmbt kite trprm je kan elok la segarkan balik.... kalau nak thu spe2 yg ade mslh bau bdn pn bole gunakan nye... hnya gskkn kt bdn mudah je kan.... 




LENGKUAS


lengkuas nie jgk xkurang khasiatnye..lengkuas nie nmpk je biase tp ia mmpu tok mnmbhkan selera mkn serta mmbntu mmbersihkan darah, mncairkan kahak, merawat pykit limpa bgkk. dan ini merupakan pybb utma bnyk dijdkan sbgai salah 1 bhn dlm mnguatkan tnga.


sape2 yg nak try2 silakn k.... xperlukan brg2 yg mhlnye brg2 murah leh mmbntu anda.... sng je kan....=)


salam...:)
ma chérie .


tomorrow is mystery. yesterday is history.