The navigation/links area is up there.
top left home . top right chat . bottom left add me
add me onfacebook

kerja....
posted: 8:52 AM | comments: 0

 Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

hye semua bertemu lagi ye kte....=).... sehat tak kamo2.... bagus2.... hah ade ke yang tak sehat..... ala kecian nye yang kt tak sihat 2 janganlah lupe gi makan ubat ye.... t melarat susah plak.... ok2 bagi yang da abiz belja mesti ramai yang ngah cri2 kerja kan.... bagus2.... kalau ade yang nak rehat dulu 2 tak salah pun.... rehat la tapi kalau rehat lame2 t rugi lak.. so cari2 la kje ye... ade gak duet t..

so tahniah pada sape2 kat luar sane yang dah pun dapat kerja.... waahhh seronok nye da mule kerja.... mesti ade yg da lame kerja.... tahniah2.... mintak2 ana pun dapat lah kerja juga ye.... risau nie takut xdapat.. maklum lah sekarang nie kan ramai gile student.... so takut la cam susah nak dapat kan.... emmm.... risau2..... tp mintak2 dapat la col n dapat la berita gembira...=).....


emmmm.... suke nye tgk owg da start kerja kan.... dapat kumpul duet... ana bile la kan.. saba2... insyllh dapat...
=).. amin2..... 

ok la nie je tok ary nie..... maaf sbb kdg2 ssh nak update sbb xde internet la.....

p/s : semoga cik yyg sehat selalu..... miss u...



ma chérie .


tomorrow is mystery. yesterday is history.